Proefperiode

Wil je weten of judo iets voor jou is? Kom dan twee weken kosteloos meetrainen.

In de gymzaal hebben we judopakken die uitgeleend kunnen worden. Het is wel fijn als je zelf slippers meeneemt. De meeste damens kiezen ervoor een wit sport t-shirt onder het pak te dragen.

Hieronder vind je meer informatie over de lessen. In principe kun je op elk moment beginnen met je proefperiode. Je kunt dan naar de gymzaal komen of een mailtje sturen naar info@judoclubbunde.nl zodat we weten dat je komt.

Lestijden

Dinsdag en donderdag

Zaterdag

Daarnaast wordt er op zaterdag wedstrijd training gegeven voor de leden die actief zijn op wedstrijdgebied en krachttraining voor iedereen die wilt komen.

Lindenlaan 69
6241 BB, Bunde

Contributie Judo Bond Nederland (JBN)

Leden van Judoclub Bunde worden automatisch ingeschreven bij de Judo Bond Nederland (JBN). Hier worden dan ook alle banden die het lid haalt geregistreerd. Ook zorgt dit ervoor dat je deel kunt nemen aan wedstrijden. De contributie van de JBN is afhankelijk van de leeftijd. Op het moment van schrijven bedraagt het:

Bijgewerkt op 2023-02-07. Voor de actuele contributies raadpleeg de site van de JBN.

Deze contributie moet per jaar voldaan worden aan de JBN. Daarnaast rekenent Judoclub Bunde contributie voor haar leden. Deze vind je hier beneden.

Contributie Judoclub Bunde

Maandelijkse betaling is alleen mogelijk via automatische overschrijving. U dient zelf uw bank hiertoe opdracht te geven. Bij betaling van de contributie ineens voor het gehele jaar wordt bij opzegging het resterend bedrag gerestitueerd (opzegging moet schriftelijk gebeuren).

De contributie dient overgemaakt te worden naar Regiobank Bunde NL26 RBRB 0660685965 t.n.v. Judoclub Bunde.

Aanmelding / opzegging lidmaatschap

Vooraf mag men 2 weken gratis proeflessen nemen. Aanmelding van lidmaatschap is per 1e of 15e van de maand en dient schriftelijk te gebeuren. Formulieren zijn verkrijgbaar in de gymzaal en op de website. Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig €5,00 per persoon. Hierbij ontvangt u tevens ons clubembleem.

Aanmeldingsformulier

Opzegging dient ook schriftelijk te gebeuren. Ook deze formulieren zijn verkrijgbaar in de gymzaal en op de website. Er is een opzegtermijn van één maand. Zonder schriftelijke opzegging loopt de contributie door!

Opzegformulier

Privacy

Bij Judoclub Bunde nemen we uw privacy serieus. Onderstaand is onze privacyverklaring te lezen.

e-Boekhouden.nl